maandag 27 augustus 2012

Inbrekers!

Vannacht werd ik wakker door gestommel beneden. Eerst dacht ik dat het ons Renske was die zich aan vet verleggen was, maar het bleef aanhouden en begon steeds meer te lijken alsof er beneden gerommeld werd of dat er tegen onze garagepoort werd geduwd.

Ik naar beneden om te kijken wat er scheelde. Onze hond lag rustig te slapen, alsof er niks aan de hand was, ik ga naar de keuken, kijk in de garage en achter in de tuin. Niks te zien. En het lawaai was ook gestopt, dus ik ga terug naar boven nadat ik nog 'ns goed gekeken had of er geen auto voor de deur stond (je weet maar nooit). En ik was nog maar net de trap op of ik hoorde weer duidelijk lawaai, deze keer van onze poort die opzij aan ons huis hangt.
En plots was ze daar: een kat die over onze oprit de straat op verdween. Dus al dat lawaai kwam door een simpele kat die haar nachtronde deed; en geen kat bij ons die er naar kraaide. Behalve ik. Zelfs de hond niet: om te zeggen dat we een feilloos bewakingssysteem hebben thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten