maandag 13 augustus 2012

Hét evenement van 2012

Zaterdag vond hét evenement van het jaar plaats. En dat is niet de viering van mijn bejaardheid die dan precies een maand oud was. Het evenement was de trouw van één van mijn beste vrienden. Ok, ik zwem nu niet in een uitgebreide vriendenkring, maar dat doet er nu eventjes niet toe.
Voor zover ik mij kan herinneren was het 'mijn' eerste trouwfeest dat ik meegemaakt heb; en dan nog een homohuwelijk. Kwestie van in stijl te beginnen.

En het was een zeer fijne dag. Het weer zat mee (zonnig en niet te warm), dus dat kon niet meer stuk. En de leuke ambtenaar van de burgerlijke stand die het huwelijk voltrok deed goed zijn job, paar kwinkslagen én hij zag er ook nog eens goed uit. Om maar te zeggen dat het een totaalspektakel was^^.
's Avonds uiteraard het avondfeest en lekker eten. Vooral lekker eten, feesten of uit de bol gaan zijn niet echt talenten/kwaliteiten die ik bezit, laat staan beheers. Maar toch goed gelachen en geamuseerd :-D. 'k Heb ook één ding geleerd: dat ik nooit mag trouwen. Niet dat dat nu al het plan was, maar je weet maar nooit... Maar ik was nu al zo zenuwachtig voor de trouw van iemand anders, dat wanneer ik zou trouwen ik mijn eigen doodsvonnis zou tekenen :-o.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten