maandag 31 oktober 2011

Feel good-werkschrift

Daarstraks in Aarschot geweest met de mama.
Allemaal stemmen om Aarschot in Mijn Restaurant te houden! ;-)
In de boekenwinkel (op dit moment mijn favoriete winkel in Aarschot-Centrum) lagen er keikoddige boekjes. 'Feel good-werkschriftjes'. En ze zien er ook uit als werkschriftjes. Echt zo'n boekjes die ik in de lagere school had om taaloefeningen, opstellen enzo in te schrijven. Nu, dat is dan ook al geleden van in de tijd dat de dieren nog spraken; ik ben een fossiel nu. Maar, ze zagen er zoooo leuk uit dat ik er eentje gekocht heb :-). Het werkschrift 'Meer zelfvertrouwen', op mijn lijf geschreven.

We zullen eens zien hoever mij dat brengt. Heb er al even doorgebladerd en soms kan het toch wel confronterend zijn. En moeilijk (welke zijn de laatste 5 negatieve opmerkingen en van wie; euh? :-)) en soms infantiel: volg de lijntjes van het doolhof.
Maar wie weet brengt het mij wel verder en word ik ooit nog keifier op mezelf^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten