vrijdag 4 november 2011

Verbazend, gewoonweg verbazend

Volgende week komt, als alles goed gaat, Ruben eten. Ze zaten thuis met de prangende vraag wat ze zouden klaarmaken dan. Ik zei toen dat er 1 negatief punt is: hij eet niet graag spaghetti. Hoe kun je nu niet graag spaghetti eten! :-o. De papa eet dat ook niet graag, maar da's eerder eigen aan de mens zelf: smaakloos :-p. Ik voegde er voor de volledigheid, just is just, aan toe dat hij wel spaghetti éét (en als het nie zo was, dan dumpte ik hem :-p), maar dat hij met spaghetti hetzelfde heeft zoals ik dat heb met puree, spinaziepuree en wortelen: gewoon eten om de maag te vullen, niet omdat je het echt graag eet. Ik krijg het binnen. Punt. Om de één of andere reden was de mama verbaasd dat ik niet graag wortelen enzo at. Raar. Als je de porties die ik van voorgaande vergelijk met de porties spaghetti, frietjes of rode kool ik eet, dan is er toch een duidelijk verschil. Althans, dat dacht ik toch...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten