woensdag 16 november 2011

Stoppen met dromen

Ik droom te vaak vieze dingen dat ik denk dat ik beter kan stoppen met dromen. Eind vorig schooljaar droomde ik dat ik terminale kanker had. Over 2 weken droomde ik dat ik weer kanker had end at ik moest geopereerd worden, maar dat ik blind zou worden. Ok, logica is ver zoek. Zeker als je weet dat ik ging slapen en dat ik blind zou wakker worden omdat ik ondertussen geopereerd zou zijn geweest. Nog verder zoek de logica :-). Maar het is wel vies als je droomt dat je probeert in te slapen, het heeft even geduurd eer ik wist dat het een droom was toen ik wakker werd :-). En dan vorige nacht droomde ik dat ons moe gestorven was.
Waar blijven de dromen over mezelf als onweerstaanbaar lekker ding? :-D Dus tot zolang ik daar niet over droom, stop ik gewoon met dromen. Het is beslist. Punt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten