maandag 14 november 2011

Gescoord

Zaterdag was het eindelijk zover. Na veel vijven en zessen en dataswitchen is Ruben eeeeeindelijk thuis komen eten. En het was fijn^^. Mama en papa waren tevreden ("Da's een ferm venteke." zei de mama; de papa had nog altijd liever een Sofie ofzo aan tafel gezien, maar hij heeft zich ingehouden). Ruben was tevreden (Ge hebt echt lieve ouders (zo af en toe :-p)). En hij had al meteen een charmeoffensief ingezet door te zeggen dat het stoofvlees van mijn mama, nochtans een zelfverklaarde niet-keukenprinses, lekkerder was dan dat van zijn mama. Gescoord :-D.

In ieder geval ben ik blij dat dat achter de rug is. Ik vind zo'n 'officiële voorstelling' altijd wat genant. In eender welke richting. 't Is en blijf een vleeskeuring waarbij elk uitgesproken woord op de één of andere manier gewogen wordt, vind ik.
Eén ding is wel zeker: ik ga er nu volledig voor^^ (en hij hopelijk ook :-p).

1 opmerking: