woensdag 16 februari 2011

Wedden dat?

Ik loop al een paar dagen rond met een snotvalling. Verstopte neus, moe, beetje keelpijn, beetje futloos. Allez, het ganse ding. Nuja, wat wil je? Op school zijn er leerlingen ziek, leerkrachten zijn ziek en komen nog niet volledig hersteld terug, onze papa loopt al een week te hoesten in huis én ik heb nog geen valling gehad dit schooljar. Anders gezegd: het moest er van komen. En het ergste van al is dat ik nooit echt ziek-ziek word tijdens het jaar, nee, ik leef verder op adrenaline en warme dranken en wat keelpastilles en als het vakantie is dàn breekt de valling in alle hevigheid los. Ahja, mijn vakantie moet toch voor een deel om zeep zijn?
 
Dus wedden dat, als het niet snel betert, ik op 5 maart zo ziek als een hond (of toch in light-vorm) wakker word?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten