zaterdag 12 februari 2011

Ijdel

Ik begin wat ijdel te worden. Geen poppemie-achtige toestanden. Gewoon, verzorgder. dingen waar ik vroeger niet echt op lette beginnen me te storen wanneer ze niet in orde zijn. Mijn haar bijvoorbeeld. Van nature heb ik licht krullend haar, zeker bij vochtig weer. Dus elke morgen stijl ik mijn haar en kan ik er zo ambetant van worden als het 2 uur later al terug wat begint te krullen. Om zo maar een voorbeeld te geven.
Waarom ik me daar plots mee 'bezig' hou is voor mij beetje een raadsel. Er is geen echte, echte aanleiding toe... Misschien probeer ik zo de dingen die ik niet mooi vind aan mezelf wat te verbergen, of omgekeerd, probeer ik de dingen die ik wel ok vind aan mezelf wat meer te benadrukken.

Achja, er goed uitzien is sowieso wel 'belangrijk'. Het eerste contact wordt gelegd op basis van fysische aantrekking en dan is het hopen dat het innerlijk even aantrekkelijk is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten