zaterdag 7 mei 2011

Zonovergoten

Gisteren voor de eerste keer in 5 weken terug gaan tennissen. Zoals te verwachten was was het niveau niet echt hoog te noemen, maar langs de andere kant heb ik als slechter gespeeld wanneer ik voor een eerste keer in langere periode begon te tennissen. Ik had veel meer last van de zon. Ik kan sowieso al niet goed tegen de warmte/volle zon op mij, en als er verwacht wordt dat je elk pasje en slag perfect doet terwijl je een uur in volle zon staat... Na een uur was het echt wel genoeg: ik mijn hoofd brandde en ik voelde hoofdpijn opsteken.
Dat belooft voor deze namiddag ...

2 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd gehoord dat tennislessen zo duur zijn, is dat zo want zou dat dolgraag leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hangt er van af wat je duur vindt en het type club. Heb je ee club waarin leden veel interclub spelen zal het wsl duuder zijn dan in een club waarbij het plezier voorop staat...
    En uiteindelijk gaat alleen de zon voor niets op...

    BeantwoordenVerwijderen