maandag 16 mei 2011

Draadjes

Zonder kleefdraad opgestaan en we gaan straks met een nieuwe kleefdraad boven onze bovenste rij tanden slapen. Het kan verkeren. Moet wel bekennen dat ik deze morgen bijna bij de orthodont was ingedut toen ze die draad aan het plaatsen waren, lag wel goed :-). Alleen jammer dat het eten van een lekker stokbrood nu een speciale techniek vereist. Als ik nu dat nog 'gewoon' eet bestaat de kans dat die draag loskomt of zelfs breekt. Vond ik peroonlijk een minder leuke boodschap. Ofwel de korst wat breken ofwel langs de zijkanten bijten en niet meer rechtstreeks met de voortanden.

En dit weekend was het Songfestival! Samen met de vriend van D. bekeken en geoordeeld. I Ik vind het persoonlijk erg spijtig dat Frankrijk zo laag stond, was één van mijn favorieten. Gelukkig heeft België ter compensatie 12 punten aan Frankrijk gegeven ;-). Vandaag stond de krant dat België de finale gemist heeft met één (1!) punt ten voordele van Moldavië. Van alle landen toch niet Moldavië met zijn mislukte kabouter Plop-mutsen!!! Om maar te zeggen dat ik het schandalig vond. Niet dat Witloof Bay zo'n sterk nummer had, maar in ieder geval beter dan dat!
Voilà, 't is gezegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten