zaterdag 28 mei 2011

Ter attentie van ...

Ik heb net mijn sollicitatiebrief geschreven. Allez, de versie van vorig jaar herschreven, da's juister. De aanhef "Hierbij stel ik mij kandidaat enz..." en het slot "Mijn voorkeur gaat uit voor een opdracht enz..." zijn al enkele jaren dezelfde. Ik ben nog altijd aan dezelfde hogschool en inhetzelfde jaar afgestudeerd als vorig jaar en het jaar daarvoor en ik geef nog altijd het ene vak liever dan het andere. Dat verandert niet zomaar. Nee, enkel de marketing, namelijk wat ertussen staat, is aangepast. Ik had daarstraks toen ik na de tennis in bad zat een geniale ingeving.
Deze keer heb ik 'uitdaging' als sleutelwoord genomen. Ik heb al in 3 jaar tijd 2 vakken moeten geven waar ik geen diploma voor heb, ik ben dit jaar op 2 weken tijd in sneltempo een 'wiskundeleerkracht' geworden, kom 8 uur in de b-stroom waarbij ik me soms enorm aan enkele joeng kan ergeren en langs de andere kant door anderen dan weer 'vertederd' kan worden.
 
Ik hoop dat mijn opdracht volgend jaar in dezelfde school ligt, maar anderzijds ben ik 'klaar' om op 1 september een andere uitdaging aan te gaan in een andere school ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten