maandag 2 mei 2011

Opgelijst

  1. Vandaag een uur te vroeg op school. Een uur! 1B had medisch toezicht deze voormiddag en blijkbaar stond dat nergens op Smartschool of in de leraarskamer. Er waren nog collega's uit de lucht gevallen deze voormiddag toen ik eens rondvroeg. Het leuke eraan is dat ik deze week toch weer uurtje minder wiskunde geef. ^^
  2. Net mijn laatste powerpoint voor het 2e jaar gemaakt van dit schooljaar. Normaal gezien toch. (hout vasthouden). Om maar te zeggen dat de zomervakantie in aantocht is.
  3. De examenroosters in voorlopige versies hangen uit. Ik krijg alles (als in: 206 examens) de laatste week binnen en nogal alles in pakketjes. Op aardrijkskunde 2e en 1e jaar alles de laatste maandag, de dag erop aardrijkskunde 2e jaar en op de laatste dag aardrijkskunde 1e jaar. Alsof dat pasen nog niet hectisch genoeg was! Ik mag ook nog een volledige eerste week van de examens op maandag, dinsdag en vrijdag nog op school zitten in de namiddag om les te geven. *zucht*
  4. Sinds zaterdagavond/-nacht voel ik voorzichtige vlinders opborrelen. Voorzichtig, daar toch wel de nadruk op. Ik wil absoluut niet gezegd hebben dat er een relatie uit voortkomt, ik zie nogal wat obstakels. Praktisch als psychologisch... Wat niet wegneemt dat ik 200% geniet van dat gevoel en alle leuke dingen die erbij rond komen :-).
  5. Nog 1 week en het is ESC-week! *woehoe*
    Je bent homo of je bent het niet ;-)
  6. Osama bin Laden is gedood. Er heerst toch nog gerechtigheid. Dat hij mag branden in de hel, als die bestaat! En zoniet: rotten dat lijk!

1 opmerking: