maandag 23 augustus 2010

WeekendWerk

Het weekend zit erop. Enorm moe nog en daarstraks bevrijd van een teek die zich gisteren tijdens een bosspel zich op mij moet hebben vastgeklemd. Bah! Krijg er de kriebels van. In ieder geval hebben we enorm veel geluk gehad met het weer. Als je zag hoe de voorbije week weerkundig verlopen is had ik er eerlijk gezegd niet meteen een goed oog op, maar hee, de weergoden waren ons gunstig gezind. Het weekend draaide om een molspel. tijdens de opdrachten die we deden probeerde een mol het hele ding te saboteren. Op de 1e dag al kreeg ik een vrijstelling door ook een spel mee te saboteren, en gelukkig. Van de 3 vragenrondes die ik meedeed op zoek naar 'de eindoverwinnein' (de ronde met vrijstelling niet inbegrepen) had ik 2 keer geen enkele vraag juist, wat genoeg zegt. Ok, afgang misschien, maar ik was niet zo hard bezig met het zoeken naar de mol. Weet ik veel waar je op moet letten en zo al die dingen bijhouden en opschrijven als "Aan welke tafel at de mol?" en "Als hoeveelste arriveerde de mol bij spel-X?" zijn niet aan mij besteed. Ik smeet mij meer in de gewone spelletjes op de groepspot aan centjes te verhogen, wat ook voor voldoende fun zorgde^^.
De conclusie van het weekend is wel at ik het nu nog erger vind dat ik volgend ajar niet meer op die school kan staan. Ga al die leuke mensen echt wel missen :-s

En nu we toch over school/werk bezig zijn... Ben deze morgen op sollicitatie geweest voor een opdrachtje tot (alweer) de herfstvakantie in mijn oude school. Uren aardrijkskunde in de 1e graad, woehoe :-). Nuja, ben 'ns benieuwd of ik het heb, want er was nog iemand in de running en misschien dat die 14u in DB (pas het wel in het rooster?) roet in het eten kunnen gooien. veel fout kan ik niet gedaan hebben, aangezien ik niet echt vaak aan het woord ben geweest, dus weeral afwachten -_-.
Nuja, eerlijk gezegd heb ik om de één of andere reden niet veel zin om in DB te beginnen, weet niet waarom. waarschijnlijk om dat ik me vorig jaar zo geamuseerd heb en me er zo goed heb gevoeld dat het enkel bergaf kan gaan :-s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten