donderdag 22 juli 2010

Windstilte

Ok, dan denk je dat je strategisch de juiste keuze maakt om naar zee te gaan als je weet dat ze 30°C geven in het binnenland ... om dan vandaag te lezen dat het juist die dag met 29°C (!) de warmste dag aan zee was van het jaar. Zucht.
En dat het warm was heb ik gemerkt! Ik heb, denk ik, even veel geplakt als was ik thuis en binnen gebleven. Echt veel verfrissing was er niks; bijna een ganse dag windstil! Zelfs op 20m van de zee (zoals in: op het strand, niet de dijk) was er geen zuchtje wind! Schande!

Nu, buiten de warmte en de windstilte was het een geweldig fijne dag. Ik heb me rot geamuseerd! Echt waar, en dat terwijl ik eigenlijk die nacht niet goed geslapen had. Het kan verkeren. Echt veel hebben we niet gedaan (wegens o.a. te warm), maar de dag is voorbij gevlogen, ongelofelijk. Vooral onnozel doen (maar op een beschaafde manier) was de belangrijkste activiteit. En, het leukste van al als je op een terras zit, mensen kijken. Types van: omg, waarom zie ik er zo niet uit! tot types van: ok, best dat ik er zo niet uitzie. Gaande van 60-ers gekleed als 20-ers of mensen met een maatje meer die net van zichzelf denken dat ze de ideale bikinilijn hebben (of zwembroeklijn, in geval van een mannelijk menspersoon). Of hoe je té veel zelfvertrouwen kan hebben. Ok, het is mega-oppervlakkig om zo'n dingen te doen, maar het krikt je zelfbeeld zo nu en dan gigantisch op, hoor.
Jepjep, het was een dag om over te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten