maandag 19 juli 2010

't Zeetje

Soms heb ik toch geniale invallen. Terwijl morgen iedereen hier thuis (hopelijk) loopt te bakken zit ik morgen aan zee met een kameraad. Als dat niet prachtig getimed is! Hopelijk wordt het morgen beetje leuk. Ben niet echt een 'ik lig een ganse dag op het strand te bruinen'-type, maar zo gigantisch veel kan je aan zee niet doen. Achja, 't is een dagvullend item en 't gezelschap is wel fun, denk dat we interessante discussies gaan hebben over de meest idiote thema's, maar het is vakantie voor iets.

Vanavond was ik ook weg, afgesproken met een jongen die ik vorig weekend had leren kennen op een gaycommunitysite. Toffe jongen, als zit hij niet meteen in de meest vrolijke periode van zn leven. Dus afgesproken vandaag om een film te bekijken bij hem thuis. eerst iets gaan eten enzovoort, tot hij ongeveer een hafuur na het eten misselijk wordt. Op een kwartier tijd is die zeker 3 of 4 keer gaan overgeven, de duts. 'k Had met hem te doen -zo'n softie ben ik dan wel- hij zag echt lijkbleek en liep krom van de buikpijn. Dan maar vervroegd moeten weggaan, hij wou even alleen zijn en uitzieken.
 
Dusja, niet echt meteen zoals ik me de avond had voorgesteld. Maar ik heb wel al een soort sorryticket beet: hij heeft voorgesteld om de film ergens binnenkort verder te kijken en dan zien we wel weer. Misschien het belangrijkste van al is dat ik het een sympathieke gast vond, en 't is dat wat telt: de inborst.

1 opmerking: