zaterdag 7 november 2015

Verhuis ... of toch niet?

Zoals ik al eerder zei, was mijn blog behoorlijk populair bij de Russen. Toch als ik de statistieken mag geloven... Wel, we zijn nu enkele maanden verder en het blijft mijn grootste publiek. Weeral volgens de statistieken, uiteraard.
Ik blijf het raar vinden, aangezien ik nog nooit iets in het Russisch heb gepubliceerd. Het doet me denken dat er ergens, in 'de systemen' of weet ik veel wat, iets moet zijn wat mijn blog doet verschijnen in Russische zoeksites ofzo.
 
Ik heb me daarom vandaag een WordPress-pagina aangemaakt. Om te kijken of ik daar meer Nederlandstaligen mensen op ga zien passeren i.p.v. al die Russen. Want op zich bevalt Blogger mij wel en vind ik het een gebruiksvriendelijke manier van bloggen. Dus zal het er van afhangen of mijn WordPress-blog van de grond komt of niet.
Waarschijnlijk zal ik een tijdje dubbel posten, want ik zit hier al meer dan 5 jaar en dan neem je toch niet zo gauw afscheid :-).
 
Wordt vervolgd!
 
Ondertussen kan je dus ook al hier eens een kijkje nemen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten