maandag 1 augustus 2011

Paris, je t'aime

En zo zijn we weer terug uit Parijs. Te snel. Zoals altijd eigenlijk. Als ik oooooit vastbenoemd raak (en dan voor meer dan 4 uur, hé) en mijn vent moet voor zijn werk een jaar of 2 jaar naar Parijs, dan neem ik loopbaanonderbreking en ben ik mee weg :-). Ik ben wel beetje verliefd op die stad, zoals je misschien al wel gemerkt had.
 
Maar dus 6 dagen die voorbij zijn gevlògen. Als de tijd snel moet gaan, gaat ze traag vooruit en andersom, je kent dat wel. Ruben heeft me meegenomen naar plekken waar ik 1) zelf nooit zou komen (Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, Ladurée en andere dure winkels) en 2) zelf nooit naartoe zou zijn gegaan (Opéra, Musée d'Orsay, Musée Rodin) en 3) nooit zelf zou geraken (Montmartre zonder eindeloze trappen, de wijk van het Elysée, de wijk van de dure winkels). Kortom: ik heb veel ontdekt, veel gezien en mij afgevraagd wie er belachelijk veel geld wil uitgeven aan kleren en veeeeel te dure accesoires. Het was een Parijs-trip van een heleboel ontdekkingen. Zoals een Fauchon-winkel met fuchsiaramen, fuchsia-accenten in de winkel, afgewisseld met zwart en veel spiegels. Alles om een stevige ordinaire gayparty te houden dus. Echt grappig om te zien, en ik vraag me af of je niet zot wordt in zo'n knal fuchsiaroze winkel.

1 opmerking:

  1. 't is goed om vele dingen en plaatsen te(her)ontdekken. En zeker in Parijs, waar 'we' meestal maar komen op de toeristisch gekende dingen en plaatsen.
    Dus... goed dat je je op sleeptouw liet nemen :p

    BeantwoordenVerwijderen