donderdag 25 augustus 2011

Bucket List - update

In het licht van een nog steeds werkloze 1 september (ik heb godver nog maag één telefoontje gehad, en dan nog via de site van vdab, ge gaat me niet wijsmaken dat er nergens in de omtrek een school is die geen uren heeft van mijn vakken!) een lichtjes aangevulde lijst ...
  • onwaarschijnlijk gelukkig worden (als in: vaste relatie; vaste, toffe job; eigen huis; kindje)
  • een goed boek schrijven (dat ook nog eens goed verkoopt :-p)
  • een stem in een animatiefilm inspreken (hehe)
  • één dag onwaarschijnlijk beroemd zijn
  • voor de rest van mijn leven onwaarschijnlijk knap zijn
  • het noorderlicht zien
  • een safari maken (zonder opgegeten/vergiftigd te worden)
  • EuroMillions winnen (geld maakt niet gelukkig, maar het is wél wreed gemakkelijk)
  • op 1 september een leuke school vinden waar ik een jaar kan blijven en nog een jaar en nog een jaar en dan een TADD en dan vaste benoeming!
  • eens goed mijn gedacht kunnen zeggen tegen iedereen waartegen ik als een snul 'ja' heb tegen gezegd en me voor de rest niks heeft opgeleverd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten