woensdag 23 maart 2011

Over schoenen en andere duivels

  1. Ik ben weer een paar lente/zomerschoenen rijker :-). Eigenlijk had ik 2 paar gekozen (als in: een luxeprobleem) toen de mama opmerkte: "Maar ge hebt nog een paar lichte schoenen die ge nu nog kunt aandoen, hé."
    Resultaat? Toch € 100 uitgespaard^^.
  2. Ik zou graag naar 'Noordzee, Texas' gaan kijken. Alleen... Denken jullie dat ze die film in Leuven in het weekend spelen, wanneer een normaal werkende mens kan weggaan 's avonds?
    Niet dus -_-! *grrrr*
    Tegen dat ik hem kàn gaan zien (na de examens) zal hij al làng uit de zalen zijn -_- -_-.
  3. Gisteren naar de tandarts geweest en alles was prima! De eerste maandag moet ik terug omdat ik één tand heb waar, wegens te klein, een stukje is aangeplakt na mijn blokjsperiode. Aangezien ik een draadje wil in diezelfde rij tanden (aangezien verschoven), moet ik dat terug laten doen. Resultaat? Dure grap, aangezien dat stomme orthodontiedraadje meer dan € 150 kost!
  4. Mijn pc doet weer onnoemelijk lastig. Elke dag (!) updates installeren, dan sluit hij af en als je terug wilt opstarten de volgende dag werkt Internet Explorer/Modzilla niet! Een uur ben ik kwijt met heropstarten en al eer eindelijk mijn browser werkt!
    *grrrrr*

2 opmerkingen:

  1. Hey ! Net jouw blogje ontdekt, heb hem meteen bij mijn favorieten gezet ! greets, Stine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je geen familielid/kennis die je pc eens grondig op orde kan zetten? :s

    BeantwoordenVerwijderen