donderdag 10 maart 2011

Het is een ramp!

De Ronde van Vlaanderen is dit jaar op 3 april!
Op zich is daar uiteraard niet mis mee, maar wie thuis kinderen heeft tussen 12 en 16 weet wel in welke periode we zitten, net als alle leerkrachten van de lagere jaren secundair. Juist, examens. En aangezien bibi hier op 30 maart en 1 april (n 't is geen grap) ongeveer 120 (!) aardrijkskunde-examens binnenkrijgt weet u ook al wat er me dat weekend te doen staat. Juist, verbeteren. *zucht* End at wil zeggen dat ik de Ronde niet deftig zal kunnen zien! Da's zowaar een tsunami die erover waait. De Ronde is, samen met Parijs-Roubaix en de eerste en laatste Tourrit zowat hét hoogtepunt van 'mijn' koers-volg-jaar en één van de weinige koersen die ik zowat van begin tot einde uitkijk. Dus de examens moeten verzet worden! Een week vroeger beginnen, zodat het weekend van 3 april verbter-vrij is. Verplicht! Al vrees ik dat dat weinig zal uithalen -_-. Dan wordt het een trucje toepassen: moeilijke vragen stellen waar ze lang over moeten nadenken, maar een kort en gestructureerd antwoord vragen. Hehe^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten