zaterdag 12 maart 2011

The King's Date



Donderdag dé uitstap van de krokusvakantie gemaakt. Een date :p, lekker sletterig woord. Iemand online leren kennen, het klikte direct, dus waarom langer wachten? Of zoals D. het enkele maanden geleden tegen mij (min of meer) zei: je moet afspreken en niet oeverloos blijven tetteren. Zodus. En meteen al de conclusie geven van de avond? Dacht het wel. Boven alle verwachtingen! Het was echt een superfijne avond met een supertoffe jongen. Hij was leuker dan ik dacht, had suuuuupermooie kleren aan (want kleren maken de man) en hij had wel iets ondeugends zonder overover te gaan. Het leuke is ook dat hij 4 jaar ouder is dan mij (hehe) en da's toch iets wat ik altijd wel leuk vind. Als ik 4 jaar jonger ga, zit ik direct bij tieners die toch nog op een gans andere manier in het leven staan....

De avond begon met nog een uurtje snelshopping in Leuven waarbij ik een truitje rijker geworden ben, om dan over te gaan naar het avondmaal in Quo Vadis in de Muntstraat in Leuven. Lekkere pizza's, pasta's en heeeeeeerlijk ijs. Een plek waar hij nog niet was geweest blijkbaar. *k'tjing* Ik heb ondertussen er ook gebruik van gemaakt om met hem naar The King's Speech te gaan kijken, zoals je misschien al wel had kunnen verwachten. Het was de € 9 voor Kinepolis echt wel waard. Leuke film, humor en er zit toch wel een vaart in en hij is gedaan voor je het weet. Een aanrader.
Net zoals mijn hele avond was eigenlijk: een aanrader en eentje om opnieuw te doen. Het feit dat die andere jongen ook lesgeeft is toch wel een gigantisch pluspunt; kunnen we lekker tegen elkaar zagen en klagen over 'hoe het in onze tijd toch beter was' :-D. We worden oud -_-. Het klikt en da's een gevoel dat altijd fijn is. Hoe leuk de chats en sms'jes ook kunnen zijn, het is toch 'in het echt' dat het moet klikken. En naar mijn gevoel was het ook zo.

Wordt (hopelijk) vervolgd!

1 opmerking:

  1. Ik moet die film ook nog dringend eens gaan zien!
    Nu nog goed gezelschap vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen