vrijdag 3 juli 2015

Partageons la passion

 
Morgen start de Tour de France.
Moest ik niet ontslagen zijn, had ik een deel van mijn verlof opgenomen tijdens één van de drie weken, om de Tour *eindelijk* nog eens een beetje deftig te kunnen volgen, t.o.v. de afgelopen zomers. Jammer genoeg moest er -nog maar eens- een ontslag tussen mijn plannen komen.
 
maandag heb ik wel vrij genomen, omdat hij dan in de buurt passeert en we thuis misschien gaan kijken als de tropische hitte meevalt. En ook omdat er veel straten tot 18u afgesloten zijn en blijven en ik geen zin had in verkeersopstoppingen terecht te komen. Hoewel er minder verkeer is, sinds eergisteren, zijn er vele irritante mensen op de weg. en daar sta ik niet om te springen.
 
Hopelijk heb ik binnen dit en een maand weet dat ik een nieuwe job heb én kan ik nog een week of twee thuis blijven voordat ik moet beginnen, zodat ik echt even vakantie kan nemen zonder zorgen. Hakuna Matata.
Al zal dat wel te veel gevraagd zijn. Ofwel is het direct beginnen en ben je nog moe van het solliciteren ofwel blijf ik tot in de eeuwigheid werkloos.

1 opmerking:

  1. Dat tot in de eeuwigheid werkloos blijven gevoel heb ik ook al ;)

    BeantwoordenVerwijderen