woensdag 22 juli 2015

Memo aan mezelf

Als ik mijn Blogger-homepage, of hoe ik het ook mag noemen, bekijk merk ik een sterke stijging in mijn grafiekje die de bezoekers weergeeft. Als homo is een zeker ego verplicht, dus ja: ik voelde me best wel gevleid. Tot ik eens ging kijken waar die plotse enorme interesse van kwam...
Blijkt dat er heel veel mensen vanuit Rusland naar mijn blog lijken te komen. Zo erg veel dat ze in de totaalstand al op de 2e plaats staan met een bezoekersvolume dat ongeveer een vierde is van dat van België - bekeken sinds 2010.
 
Ik snap niet van waar mijn plotse populariteit in Rusland. Bij mijn weten is mijn kennis van het Russisch relatief beperkt, om niet ze te zeggen zo goed als onbestaande. En wat zouden Vladimir en Anouchka geïnteresseerd zijn in wat ik hier zou schrijven?
 
Vreemd, vreemd, vreemd ...
Al weer een mysterie erbij.
 
De Russische fans mogen zich daarentegen altijd kenbaar maken, het reactieformulier is voor iets uitgevonden :-).

1 opmerking:

  1. Misschien door een vertalingsmogelijkheid waardoor ze je blog daar makkelijker in't Russisch kunnen lezen?

    BeantwoordenVerwijderen