dinsdag 14 april 2015

What a shoe can do


Eigenlijk ben is meestal vroeger met het kopen van lenteschoenen. Maar dit jaar vond ik niet direct mijn goesting. Als ik iets in mijn kop heb van 'dat wil ik', dan zal het dat ook zijn. Dus na 5 schoenwinkels heb ik eindelijk sinds vorige zaterdag, min of meer, mijn goesting gevonden. En heb er dan maar meteen van geprofiteerd om 2 paar schoenen te kopen. Zo zijn we wel, ahja. De buit kan je terugvinden op de foto's :-)
Ik had wel nog graag grijze Fred Perry's gehad, maar die waren niet in de winkel in mijn maat; misschien bestel ik ze nog wel online binnenkort ^^.

2 opmerkingen:

  1. Schoon :) en vast ook prijzig neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat viel mee :-)
      al hangt er natuurlijk van af wat je prijzig vindt...

      Verwijderen