maandag 15 september 2014

Geluk in een zee van miserie en onzekerheid

Tussen alle miserie in, toch ook nog goed nieuws!
Eind november krijg ik mijn belastingen terug, en het is toch 'n mooi bedrag. Als ik dan weer/nog steeds aan het stempelen ben is dat een mooie adempauze.

Nog 2,5 weken vooraleer ik mijn leven weer maar eens op pauze moet zetten. Dromen/zaken die je wil doen die je weer moet uitstellen of die weer wat verder lijken dan eerst gedacht.
Ik zit soms met de gedachte te spelen om misschien terug les te gaan geven. Aangezien HR me niet de zekerheid kan bieden die ik gehoopt had, kan ik even goed gaan doen wat ik eigenlijk het liefste (en al 20 jaar lang) wil doen en waar ik 3 jaar voor gestudeerd heb.

We zullen zien; afspraak 1 oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten