woensdag 25 juli 2012

Weerbericht

Het kan misschien beter 5°C minder warm zijn en wat langer mooi weer i.p.v. nu alles proppen in 4 dagen.
Dan was het buiten langer doenbaar geweest en kon ik misschien wat verder mijn kamer opruimen/herorganiseren.

Ahja, niet dat ik klaagde over het koude, natte weer. Bespaarde mij snotterdagen in het begin van de vakantie en vele ontelbare zweet- en plakmomenten waarbij zelfs in de zetel liggen niksen ondraaglijk was geweest. Maar anderzijds kan ik nu wel mijn zomergarderobe van 2012 wat doen opbrengen :D

(blijkbaar is 'kloeg' geen goed Nederlands, niet volgens de spellingscontrole hier en niet volgens de woordenlijst van de Nederlandse Taalunie, raar. Vind 'klaagde' fouter klinken dan 'kloeg'. Dit, uiteraard, geheel ter zijde; het duwt alleen het educatief gehalte van deze blog naar omhoog ^^)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten