maandag 9 januari 2012

En het werd nooit zomer

De examens zijn daar en ook de uren van de mondelinge examens zijn bekend. Ik heb deze en volgende week telkens 2 examens na elkaar. Eerst een mondeling en de dag erop een schriftelijk. Volgende week dus ook. Mondeling litteratuurexamen om 13u en de dag erna hebben we examen van het 1e jaar Compétences de base om 8u45. Ik zit nu al aan 50blz woordjes en min of meer evenveel grammatica en ik heb welgeteld een halve namiddag en een avond om alles deftig op te frissen. Ik weet dat ik het beste leer, zo dicht mogelijk tegen het examen aan, dus ik ben nu al gestresseerd voor binnen anderhalve week. Zeker met het idee 14/20 op CdB = 10/20 op het rapport.

Om maar te zeggen dat mijn zomervakantie er nu al zo uit ziet: belachelijk veel Franse boekjes lezen, solliciteren (hopelijk) werk vinden (hopelijk) en voorbereiden, stomme portfolio opnieuw maken waar ik nu al moest wringen om aan 10 francofoniedingen te geraken en examens doen midden in de periode dat de scholen solliciteren.

1 opmerking:

  1. Leraar zijn lijkt precies toch minder rooskleurig dan dat velen het doen uitschijnen...

    BeantwoordenVerwijderen