zaterdag 2 juli 2011

Tous fous du Tour



Eindelijk is hij er terug: de Tour de France! Toch één van de topsportevenementen van het jaar met de geweldige commentaar van Michel Wuyts :-)!. En niet te vergeten de prachtige etappezege van Philippe Gilbert van deze namiddag. Op zich is de Tour al 'geslaagd' voor de Belgen, of we blijven in ieder geval niet met lege handen achter.

Nog even iets anders. Daarstraks op weg naar de tennis bijna in ene zijn gat gereden. Ik kom dus aangereden, zo snel als ik mocht, iets trager (!) zelfs. Ik passeer een straat en in plaats voorrang te verlenen (zoals het moet) wringt er zich daar ene voor mij en dan natuurlijk geraakt diene auto amper vooruit. alles dichtgesmeten of 't was zover. Voor de eerste keer in 6 jaar autorijden heb ik mijn faren opgezet als teken van 'Kieken!', nadat ik natuurlijk eerst goed met mijn koplampen in zijn spiegel zat. De onnozele. 't Waren natuurlijk weer gepensioneerden; dan zeggen ze iets van 'de jeugd'. Maar om het nòg ironischer te maken (oudjes zijn soms zo grappig -_-) had diene vent op zijn achterruit een sticker geplakt: 'Opgelet, voorbeeldige bestuurder!'. Als voorbeeldig zijn gelijk staat aan uw voorrang niet verlenen zijn we goed bezig ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten