maandag 25 juli 2011

Paris, je t'aime


Nu de Tour (helaas) weeral gedaan is en er ten huize mezelf een gigàntisch zwart gat dreigde op te doemen, knijp ik er enkele dagen tussen uit. Vanaf vandaag tot en met nu zaterdag om precies te zijn. En waar kun je het afscheid van de Tour (hoe melig -_-) beter verwerken dan in la douce France, en meer bepaald Parijs, zelf? Dus vandaar dat ik me vanaf vandaag weeral enkele dagen in Parijs bevind.

En ik hoooooop dat het een beetje deftig weer gaat zijn. 30°C is erover, maar droog weer en zonder-jas-gaan-is-ok-temperaturen is toch niet te veel gevraagd? Want met de prachtig zonovergoten julimaand, maak ik me toch wel wat zorgen. Maar volgens France Méteo zou het moeten meevallen.Vooral dinsdag, woensdag en donderdag dan :-). Maar we zien wel^^.

A bientôt!

1 opmerking:

  1. amuseer je maar... en ontspan.
    En aan cultuur heeft een mens nooit genoeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen