vrijdag 14 augustus 2015

Inside Out


Vorige woensdag heb ik met een vriendin een Dinner- & Moviedate gehad in Leuven.
Na een lekkere (!) spaghetti zijn we naar Inside Out gaan kijken, een film die ik al làng wil zien. En hij was leuk :-). Het viel me wel op hoe 'zwaar' de film is. Het is geen aaneenschakeling van happy momenten en puberromantiek. Maar wel een aanrader. Zeker zonder kleine kinderen die midden in de film om hun mama beginnen te roepen (en dat bij de originele versie). *zucht*
Ik voel trouwens het meeste overeenkomsten tussen mezelf en Verdriet, het blauwe mevrouwtje. Zoals ik megahappy door het leven wandel met al het geluk dat me zo elke keer weer verblijd. *niet*
 
Op sollicitatievlak, ben ik nog steeds werkloos. Deze week paar gesprekken gehad en een paar keer te horen gekregen dat ik de functie niet heb. Maar de functie die ik wel wil doen, is nog altijd in het stadium van de hoop. Ik heb deze week een e-mail gestuurd met de vraag om feedback. Feedback die ik volgens de assessmentmevrouw deze week had moeten krijgen, maar niet dus. Op mijn mail kreeg ik een automatisch antwoord dat de meneer nog in verlof is t.e.m. dit weekend.
Fingers crossed en duimen maar!

1 opmerking: