vrijdag 15 november 2013

Om te laten weten ...

... dat ik nog leef. :)
 
Het is (alweer) een tijdje geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb. Zonde beetje, ergens.
Maar het is op het werk zo druk, dat ik 's avonds vaak te moe ben om nog veel nuttige dingen te doen. Ik val ook vaak in slaap, alsof ik al hoog bejaard ben.
 
Het is dus druk. Veel werkenden, veel vacatures, veel werk, veel complimenten.
Zoals ik al een tijdje zeg: druk is goed. Zeker in mijn geval, mijn werkplek hangt af van het aantal werkenden we hebben en het geld dat we binnenhalen. En elke week die we goed doen, is een week waarin ik me een beetje meer 'onmisbaar' maak.
Al is onmisbaar misschien een groot woord.
 
Om het met de woorden van mijn manager te zeggen: ik ben de goede weg ingeslagen.

2 opmerkingen:

  1. Jij bent misschien wel de goede weg ingeslagen, maar van je werkgever en vele van je collega's kan ik dat toch niet meteen zeggen. Nog niet eens zien dat iemand al 4 keer voor jullie kantoor werkte in het verleden, om hem dan gewoon te laten afkomen voor een inschrijving (vacature was al ingenomen...) én dan zijn ze natuurlijk verschoten als iemand daar niet al te happy mee is, alsof ne wagen op water gaat rijden voor werkzoekenden...

    Misschien moet je werkgever meer consulentes inzetten, die als het kan liefst niet al té wereldvreemd zijn (is niet op jou hoor, moet je dus niet persoonlijk opvatten).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey... verder succes er mee! en het allerbeste gewenst voor 2014!!

    BeantwoordenVerwijderen