maandag 2 september 2013

Lang geleden!

Hmmm...
Het is precies een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb, precies. Er is in de tussentijd dan ook niet zooo veel gebeurd. Mijn vakantie afgelopen zomer was onbestaande -en jawel, net die zomer is er een hittegolf- en nu het schooljaar terug bezig is, ben ik dat nog steeds. een collega zei deze middag: "Lukas, heb jij geen vakantie? Ik heb de indruk dat je hier altijd bent." Waarop ik antwoordde dat ik er dan ook àltijd ben. Nuja, ik ben van plan om een weekje verlof te nemen. Onbetaald dan wel. Van 2 dagen weekend en nu en dan eens een feestdag en recupdag aan een weekend geplakt, geraak ik niet volledig uitgerust en/of ontspannen. Het zijn enkel oplapmiddeltjes. Het plan is om in oktober, als mijn treinabonnement vervalt, een weekje verlof te nemen. Moet je wel weten dat het oorspronkelijke plan in juni dat weekje verlof in september ingepland zag. Plannen kunnen veranderen...

Om te eindigen toch nog een positieve noot. Het is de eerste eerste schooldag in 3 jaar dat ik terug werk! Sinds ik afgestudeerd ben, is het eigenlijk nog maar de tweede eerste schooldag dat ik aan het werk ben, nu ik er zo over nadenk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten