woensdag 22 juni 2011

De vraag van vandaag

Wat is er mis met 70 km/h rijden als er langs de kant van de weg in het groot zo'n groot rond bord met rode rand staat en in het midden '70' op? Of als er langs de kant van de weg een groot bord staat met 'zone 70'. Kan mij dat iemand eens uitleggen? Ik dacht altijd dat 70 km/h sneller was/is dan 50 km/h of erger.
En indien u graag aan sightseeing doet: neem dan een sightseeingtour in plaats van andere mensen te pesten!

Er moesten boete's op komen ....

2 opmerkingen:

  1. Ik kan mij ergeren aan mensen die correct 70 rijden in plaats van 80, 90...lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is een verschil tussen 70 werkelijk of 70 op de teller, maar wees gerust dat bovenstaande in omgekeerde richting ook geldt. Daarenboven hangt de mentaliteit van de gemiddelde bestuurder in ons landje me de keel uit. Kruispunten blokkeren, zitten pushen, zelden pinkers gebruiken, enz.

    Ik vraag me af of er misschien mensen wakker geschud zouden worden als ze een praktisch rijexamen moesten afleggen om hun rijbewijs te kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen